top of page

dt., 05 de jul.

|

Ciutadella de Menorca

On és quan ja no hi és?

#teatre #familiar #infantil On és quan ja no hi és? s’enfronta a un tema sempre delicat i espinós, especialment entre els més petits de la casa: la mort d’un ésser estimat.

Registration is Closed
See other events
On és quan ja no hi és?

Horari

05 de jul. de 2022, 19:30 CEST

Ciutadella de Menorca, Plaça des Born, 0 S/N, 07760 Ciutadella de Menorca, Illes Balears, España

Més informació

On és quan ja no hi és? s’enfronta a un tema sempre delicat i espinós, especialment entre els més petits de la casa: la mort d’un ésser estimat. 

Aquesta peça de Tolo Ferrà i Jorge de Lemus ens ofereix diferents camins per explicar la desaparició de les persones estimades als infants, ens conta que la vellesa ens dona pistes per saber dir adéu i que la infantesa aplica una òptica màgica repleta d’imaginació que permet comprendre qualsevol cosa quan hom és un infant.  

Tres punts de vista entrellaçats filaran aquest espectacle: la infantesa, la maduresa i la vellesa. Tres punts de vista contats amb un mateix mecanisme teatral, però amb tres llenguatges escènics ben diferenciats, que jugaran entre el teatre visual, el teatre d’objectes i el cinema en viu. El resultat és sorprenent i esperançador alhora, un missatge ple de vida.

Espectacle recomanat a partir de 5 anys.

Durada 60'

Dramatúrgia Tolo Ferrà i Jorge Navarro de Lemus Direcció

Tolo Ferrà

Intèrprets i manipulació d’objectes

Vera González Xisca Ferrà Odin Kaban Escenografia i teresetes Susana de Uña

Comparteix l'esdeveniment!

bottom of page